ogłoszenia w służbie cywilnej

inspektor ds. utrzymania cyfrowej i analogowej łączności radiowej na terenie podległym KWP w Łodzi w Sekcji III Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Łodzi /136824/

Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor ds. utrzymania cyfrowej i analogowej łączności radiowej na terenie podległym KWP w Łodzi  w Sekcji III  Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Łodzi

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Adres urzędu i miejsce pracy: Łódź, ul. Lutomierska 108/112

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • dokonuje napraw i przeglądów konserwacyjnych sprzętu łączności radiowej w celu zapewnienia prawidłowej pracy urządzeń,
  • wykonuje montaże i demontaże sprzętu łączności (przewoźnego i stacjonarnego) w celu zapewnienia sprawnego dysponowania siłami policyjnymi,
  • prowadzi niezbędną dokumentację komputerową (naprawczo-serwisową) sprzętu łączności w celu zapewnienia właściwego przepływu dokumentacji technicznej Sekcji III,
  • programuje sprzęt łączności radiowej i przewodowej w celu przystosowania go do pracy w sieci policyjnej,
  • analizuje potrzeby Sekcji III i zgłasza zapotrzebowanie na zakup urządzeń, części zamiennych do sprzętu łączności, sprzętu pomiarowego i materiałów instalacyjnych w celu utrzymania ciągłości prawidłowej pracy urządzeń

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: średnie techniczne z dziedziny teleinformatyki, łączności, elektroenergetyki
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze łączności radiowej,
  • posługiwanie się elektronicznymi przyrządami pomiarowymi,
  • prawo jazdy kat. B,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Co oferujemy

  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy,
  • miejsce do odświeżenia się,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
  • jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca w systemie podstawowym,
  • praca stacjonarna,
  • wyjazdy służbowe,
  • obsługa komputera poniżej 4 godzin na dobę,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • diagnostyka oraz naprawa urządzeń łączności radiowej,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • obecność wind w budynku,
  • praca na V piętrze,
  • niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje

  • wynagrodzenie: 1,8162 mnożnik kwoty bazowej tj. 4773,95 zł brutto + wysługa lat,
  • oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
  • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
  • do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
  • kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
  • oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
  • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
  • oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
  • wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
  • aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego,
  • planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ
(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • kopia prawa jazdy,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Aplikuj do 6 maja 2024
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 136824"
 
Dokumenty należy złożyć do: 6.05.2024
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
 
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: iod@ld.policja.gov.pl
  3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
  5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Powrót na górę strony