Dostępność

Skarga - brak zapewnienia dostępności

Kiedy masz prawo złożyć skargę?

Jeśli złożyłeś wniosek o zapewnienie dostępności do podmiotu publicznego, a podmiot ten dostępności nie zapewnił lub nie zapewnił Ci dostępu alternatywnego masz prawo złożyć skargę. Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami masz 30 dni na złożenie skargi od daty upływu terminu na zapewnienie dostępności przez organ do którego został złożony wniosek o zapewnienie dostępności.

Do kogo składasz skargę na brak dostępności?

Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON.

W celu złożenia skargi na brak dostępności można skorzystać z dostępnego poniżej cyfrowego formularza

https://dostepnosc.pfron.org.pl/fileadmin/Images/Skarga_na_brak_dostepnosci.pdf

Pliki do pobrania

Powrót na górę strony